loading...
☼ فـــــردا دانـلـود ☼
آخرین ارسال های انجمن

Mohammad Jaefar بازدید : 203 چهارشنبه 1392/06/27 نظرات (0)

امروزه گوشی‌های هوشمند همه کاری انجام می‌دهند، فیلم پخش می‌کنند، موزیک پخش می‌کنند، کارهای بانکی شما را انجام می‌دهند،آپدیت‌های صفحات اجتماعی شما را نشان می‌دهند و هزاران کار دیگر که شاید امروزه قابلیت تماس گرفتن آن‌ها جزو کمترین کارهایی باشد که انجام می‌دهند. اما برای انجام تمام این کارها یک مورد خیلی مهم باید در این گوشی‌ها قوی باشد و آن باتری است. با این همه کار انرژی زیادی توسط گوشی مصرف خواهد شد و شارژ باتری زودتر از حالت معمول به اتمام می‌رسد.

 

جی اس ام در این مقاله قصد دارد که به شما آموزش دهد چه کارهایی انجام دهید تا باتری شما دیرتر تمام شود و اگر نیاز به تماس با تلفن خود پیدا کردید و به برق دسترسی نداشتید به اصطلاح کارتان لنگ نماند.

 

تمام این روش‌ها مربط به دیتای گوشی شما خواهد شد که بیشترین مصرف را در گوشی دارد و دشمن باتری شما است.

 

Mohammad Jaefar بازدید : 1269 جمعه 1392/05/18 نظرات (0)

زير 100 هزار تومن


خوب اول گيتار هاي 30 هزار تومني دست سازه اباده و فسا هست كه واقعا افتضاحه تو همين رنج قيمت تا دلت بخواد با رنگ هاي فوق العاده زيبا بيشتر براي دكور استفاده مي شه تا نواختن خودم يك 40 هزارتومنيش رو داشتم به يك كسي كه اتليه داشت فروختمش 35 هزار تومن اكشنش كلا تو هوابود

گيتار والنسيا
اين گيتار هم نسبت به قيمتش بد نيست البته مدل هاي مختلف داره من منظورم 80 هزارتومنيشه
مدلش رو دقيق يادم نيست گيتارهاي بدي نيستن البته بازم مي گم نسبت به قيمتشون

گيتار آوا

گيتار چيني و بدرد نخورين ولي در كل بازم مي گم با اين پول همينم خوبه حدود 80 هزار تومن براي شروع كار مي شه كمي روش حساب كرد


گيتار هاي دست دوم

شما مي تونيد با 90 يا 100 هزار تومن گيتار هاي دست دوم خوبي بخريد مثلا C70ياماها دست دومش زير 100 هزار گيرتون بياد خيلي خوب خريديد

يا مثلا فندر يك مدل 100 هزار تومني داره كه زياد جالب نيست ولي بهتر از هيچيه


زير 200هزار تومن

.

.

.

.

.

 

.

 

.


Mohammad Jaefar بازدید : 285 شنبه 1392/04/22 نظرات (0)
۵ روش عاشق کردن دیگران
برخـی افراد ممکن است با خواندن این مقاله پیشنهادات من را غیر اخلاقی و غیر منـصـفانـه تلقی کنـنـد.

بـه بـازی گرفتن احساسات دیگران کار نـا پـسـندی است بـخـصوص کسانی که بسیار دوستتان دارند. خیلی خوب میشد هر کسـی را کـه خـواهان او بـودیـد سـهـل و آسـان بـه دست میاوردید بدون آنکه نیاز به نقش بازی کردن داشته باشید. اما متاسفانه دنیای واقعی همیشه اینگونه عمل نـمـیکند. بعضی وقتها شما به امید بدست آوردن فرد خاصی ماهها خود را به آب و آتش میزنید به عشق او زنـدگی میکنـید و حسرت داشتنش را میکشید و عاقبت بدون ثمر و نتـیجـه ناکام می مانید. و آنـجاسـت کـه راهـکـارهـای ذیل ناگهان همچون موهبتی آسمـانـی جـلـوه گـر خـواهند شد.


البته توصیه های من سحر و جادو نبوده و آنگونه نیز نمیـبـاشـدکه شخصی را برغم خواست و میل باطنی و با بکارگیری این تکنیکها وادار بـه آن کند که دلباخته و عاشق شما گردد. کاری که این تکنـیـکها انجام می دهند شـانـس و اقـبـال را بمقدار زیادی به سود شما افزایش می دهند. آیا این کار شرورانه و نادرست است؟ من اینطور فکر نمیکنم بنابراین به مطالعه خود ادامه دهید.

Mohammad Jaefar بازدید : 407 چهارشنبه 1391/08/24 نظرات (0)
!! کلیـپ فوق العاده زیبای هـــوایــی شـــدی محسـن یگـانه با کیفیت عالی !!


« اجـرا شده در کنسرتـــ تــهران ۲۰ آبان ماه برای اولیـن بار MOHSENYEGANEH.IR »


« پیغام ارسالی محسن یگانه به یاس پیرامون آهنگ جدیدش وقت رفتن و جوابیه یاس در ادامه مطلب »


برای دانلود کلیپ به ادامه مطلب بروید این کلیپــ را از دست ندهید


Mohammad Jaefar بازدید : 321 یکشنبه 1391/06/19 نظرات (0)

چند دهه‌ای است که بنا به مسائل مختلف، تعداد ایرانیان مقیم امریکا زیاد شده است. کانون و مرکز اصلی این تجمع هم شهری نیست جز «لس آنجلس» که بعضی‌ها به شوخی آن را «تهرانجلس» هم خطاب می‌کنند. اینکه چرا لس‌آنجلس به مرکز تجمع ایرانی‌ها تبدیل شده،‌ روایات مختلفی برای آن وجود دارند. اما آنچه هست نشان می‌دهد در این شهر (طبق آمارهای غیررسمی) تا ۸۰۰.۰۰۰ هزار ایرانی زندگی می‌کند و این جمعیت به ما می‌گوید بیخود نیست که به آن تهرانجلس می‌گویند. یکی از مشاغلی که در این سال‌ها در لس‌آنجلس شکل گرفته و چند سالی حسابی گُل کرده بود، راه اندازی شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان است. این شبکه‌ها که آغاز کارشان در دهه ۷۰ شمسی بوده، در طی سالیان اخیر دستخوش تغییرات زیادی شده‌اند و محتوای کاملا زردی را به خورد فارسی زبانان داده‌اند، اما زردتر از محتوا، تبلیغات آنها است که هر انسان سالمی را از پای در میاورد. در ادامه چند نوع از تبلیغات این شبکه‌ها را بررسی می‌:کنیم تا خودتان قضاوت کنید و ببینید این تبلیغات ارزش اعتماد کردن را دارد یا خیر.

تبلیغات ماهواره‌ای

Mohammad Jaefar بازدید : 380 چهارشنبه 1390/12/03 نظرات (0)

معروف ترین اسلحه های گرم در دنیای بازی ها

اسلحه های گرم (همان تفنگ خودمان!) جزء جدایی ناپذیر بازی های اکشن هستند. امروزه تقریبا نمی توانید بازی اکشنی پیدا کنید که این اجسام آتشین در آن وجود نداشته باشند. این اسلحه ها به خاطر یک هدف بوجود آمدند: جنگ. و چون بسیاری از بازی ها با جنگ و حاشیه هایش در ارتباط اند معمولا پر از اسلحه های گرم هستند. اما از بین همه ی این اسلحه ها، تعدادی معروفتر، عجیب تر، قوی تر و خاطره انگیز تر هستند. لیستی که در ادامه می بینید، لیست معروف ترین اسلحه های گرم در دنیای بازی های رایانه ای است.

توجه: لیست زیر هیچ ترتیب خاصی از نظر قدرت، شهرت و … ندارد.

درباره ما
ما به دنبال جدید ترین ها نیستیم به دنبال بهترین ها هستیم..... دوستای خوب اگه لینکی مشکل داشت... در قسمت نظرات اعلام کنید تا سریعا رسیدگی شود. راستی در نظر سنجی ها شرکت کنید - دوستـتــون دارم - ««در پـــنـــاه حـــقـــ»»
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند سالته...؟
    خواننده مورد علاقه شما؟
    از این وبلاگ راضی
    باازیکن مورد علاقه شما؟
    برای ورود به وبسایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 769
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 4849
  • آی پی امروز : 163
  • آی پی دیروز : 188
  • بازدید امروز : 415
  • باردید دیروز : 613
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,286
  • بازدید ماه : 9,383
  • بازدید سال : 52,105
  • بازدید کلی : 682,052
  • کدهای اختصاصی
    Online User

    پشتیبانی

    یادتون نره نظر بدیدا


    خطاطی نستعلیق آنلاین
    تو نظر سنجی ها شرکت کنید
    با ما تبادل لینک کنید