loading...
☼ فـــــردا دانـلـود ☼
آخرین ارسال های انجمن

Mohammad Jaefar بازدید : 203 چهارشنبه 1392/06/27 نظرات (0)

امروزه گوشی‌های هوشمند همه کاری انجام می‌دهند، فیلم پخش می‌کنند، موزیک پخش می‌کنند، کارهای بانکی شما را انجام می‌دهند،آپدیت‌های صفحات اجتماعی شما را نشان می‌دهند و هزاران کار دیگر که شاید امروزه قابلیت تماس گرفتن آن‌ها جزو کمترین کارهایی باشد که انجام می‌دهند. اما برای انجام تمام این کارها یک مورد خیلی مهم باید در این گوشی‌ها قوی باشد و آن باتری است. با این همه کار انرژی زیادی توسط گوشی مصرف خواهد شد و شارژ باتری زودتر از حالت معمول به اتمام می‌رسد.

 

جی اس ام در این مقاله قصد دارد که به شما آموزش دهد چه کارهایی انجام دهید تا باتری شما دیرتر تمام شود و اگر نیاز به تماس با تلفن خود پیدا کردید و به برق دسترسی نداشتید به اصطلاح کارتان لنگ نماند.

 

تمام این روش‌ها مربط به دیتای گوشی شما خواهد شد که بیشترین مصرف را در گوشی دارد و دشمن باتری شما است.

 

Mohammad Jaefar بازدید : 369 چهارشنبه 1392/06/27 نظرات (0)

باز هم نوبت گوشی جدید هوشمند جی 2 است؛ امید آینده شرکت LG. قبل از پرداختن به بخش‌های مختلف این گوشی که در تجربه کار یک ساعته با آن به دست آمد، بد نیست کمی درباره حسی که این گوشی به کاربر می‌دهد صحبت کنیم. در تمام مدت کار با G2 بی آنکه بخواهیم به یاد سری نکسوس می‌افتادیم. روان بودن منوها و حس خوب کار کردن با یک گوشی سریع و سبک، شبیه‌ترین تجربه به کار کردن با Nexus 4 بود. به نظر می‌رسد LG توانسته است این بار به تنهایی از عهده کار بر آید و گوشی قابل توجهی تولید کند که برای بسیاری از گیک‌ها و خوره‌های موبایل، یک گزینه ایده‌آل است. هر چند درباره قیمت آن اطلاعای نداریم که توصیه نهایی خرید را اعلام کنیم ولی بدون در نظر گرفتن فاکتور قیمت، خریدن G2 یکی از معقول‌ترین و تجربه کار با آن یکی از بهترین تجربه‌های کار با یک گوشی اندرویدی است؛ بی‌دکمه، بی‌وقفه و تقریبا بی‌وزن‌.

 

Mohammad Jaefar بازدید : 287 شنبه 1392/04/22 نظرات (0)

اکسپریا زد سونی، پرچمدار سونی است اما آیا خریدن آن با این قیمت کار درستی است؟ در این مطلب با 14 ایراد این گوشی آشنا می‏شوید.

 

 

مقدمه

حالا که مدتی از معرفی پرچمدار سونی یعنی Xperia Z گذشته است، بد نیست ایرادهای این گوشی که در طول این ماه‏ها از کاربران مختلف گزارش شده است یا بر اثر استفاده خود را نشان داده است بررسی کنیم. مواردی که این سوال را به وجود می‏آورد: آیا واقعا خریدن این گوشی با این قیمت، در مقایسه با سایر گوشی‏های همرده بازار، عاقلانه است یا نه.

در اینکه اکسپریا زد، یک گوشی هوشمند خوب است شکی وجود ندارد اما وقتی پای قیمت‏های بالا و رقابت در سطح اول تکنولوژی به میان می‏آید، ایرادات کوچک و بزرگ است که بر تصمیم خریداران تاثیر می‏گذارد. پس با ما همراه باشید تا گزارش‏های کاربران در تجربه استفاده از سونی اکسپریا زد را ببینید.

 

Mohammad Jaefar بازدید : 251 جمعه 1392/03/31 نظرات (0)

مراسم سامسونگ دیروز برگزار شد و چندین محصول مختلف در این مراسم معرفی شد. در این مراسم سامسونگ دوربین، لپ تاب و تبلت‌های خود را معرفی کرد.

 

یکی از این تبلت‌ها ATIV Tab 3 است که می توانید مشخصات و عکس این تبلت را در ادامه مشاهده کنید:

 

صفحه نمایش 10.1 اینچی با کیفیت HD (1366×768)

سیستم عامل ویندوز 8

پردازنده اینتل (Intel ATOM Z2760)

رم 2 گیگابایتی

حافظه هارد دیسک 64 گیگابایتی

دوربین با کیفیت فیلمبرداری 720p HD

عمر باتری 10 ساعت

ضخامت 8.2 میلیمتر

وزن 550 گرم

رنگ سفید

مجهز به پورت‌های USB 2.0, micro HDMI, micro SD

 

Mohammad Jaefar بازدید : 195 جمعه 1392/03/31 نظرات (0)

اولین صفحه‌ای از هر گوشی که کاربر آن را می‌بیند همین صفحه است به همین خاطر شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها در گوشی است. در اینجا خیلی سخت است که بخواهیم بگوییم کدام سیستم عامل برای صفحه قفل عملکرد بهتری داشته است. در هر دو سیستم عامل هنوز کمبودهایی در این قسمت دیده می‌شود و جا برای پیشرفت باز است. در صفحه قفل iOS7 شما به امکاناتی از جمله دسترسی سریع به دوربین گوشی، دسترسی به مرکز کنترل (Control Center) و دسترسی به ناتیفیکیشن بار را دارید. ضمن اینکه صفحه قفل تنها توسط کشیدن انگشت به سمت راست باز خواهد شد. اندروید 4.2 در این قسمت انعطاف پذیری بیشتری دارد شما می‌توانید در اینجا از ویجت‌های مختلف استفاده کنید اما نمی‌توانید تعیین کنید که یک ویجت در کجای صفحه قفل قرار بگیرد در ضمن اینکه با کشیدن انگشت به هر سمتی در اینجا قفل صفحه باز خواهد شد.

 

هر دو سیستم عامل در این قسمت کارآمد و خوب هستند اگرچه می‌توانستند بهتر از این‌ها عمل کنند.

 

 

Mohammad Jaefar بازدید : 246 شنبه 1392/03/11 نظرات (0)

امروز يكي از جديدترين محصولات سوني را كه در پي ارائه موفق اكسپريا زد به بازار معرفي شده است براي شما بررسي مي‌كنيم.

 

اين گوشي اكسپريا اس پي نام دارد، از نظر ظاهري تفاوت خيلي زيادي با اكسبريا زد وجود ندارد اما در كل كارآيي و بازار هدف اين كوشي با زد متفاوت است.

 

بهتر است اين كوشي را يك رقص نور متحرك بناميم، علت ابن نام‌گذاری را براي شما توضيح خواهيم داد پس با ما همراه باشيد.

 

Mohammad Jaefar بازدید : 282 پنجشنبه 1391/05/05 نظرات (0)

معرفی

 

صف تبلت های اعجاب انگیز سامسونگ اکنون به نسل دوم رسیده است،اما تبلتی که به تازگی بیرون آمده چه از نظر اندازه و چه از نظر رده سنی جدیدترین آنها است.

 

گلکسی تب 7.7 اینچی بسیار نازک و بسیار سبک سامسونگ با صفحه نمایش سوپر آمولد میتواند یکی از گجت هایی باشد که آی پد شرکت اپل باید ازآن واهمه داشته باشد.

 

بیشتر تبلت های بازار توسط چیپ ست های دو هسته ای مجهز شده اند و مشکلی نیست که گلکسی تب 7.7 هم دارای این ترکیب باشد. برای بعضی از هم رده های این تبلت ممکن است ادامه کار سخت باشد چون مطمئنا به زودی این تبلت های دوهسته ای در پشت سر خود   تبلت های 4 هسته ای را خواهند دید که با سرعت در حال نزدیک شدن به آن ها هستند اما آن زمان هنوز محقق نشده است. چیپ Exynos SoC سامسونگ به همراه هسته های  1.4 گیگا هرتزی به اندازه ی کافی برای این تبلت 7.7 اینچی مناسب خواهد بود.

Mohammad Jaefar بازدید : 287 دوشنبه 1391/03/29 نظرات (0)
بررسی تخصصی نوکیا 603
معرفی

نوکیا 603 مانند اکثر گوشی  های نوکیا ، یک گوشی مقاوم و کاری است . این گوشی به سیستم عامل Symbian Belle نیز مجهز شده است . این گوشی که در رده ی قیمت میانی قرار دارد ، دارای 3.5 اینچ صفحه نمایش ، دوربین 5 مگاپیکسلی بدون فلاش و با کیفیت فیلم برداری 720p می باشد . Nokia 603 همانند نوکیا 701 یکی از شفاف ترین صفحه های نمایش موبایل را به کار برده و به اشتراک می گذارد . این صفحه نمایش از وضوح عالی و زنگ های طبیعی بهره می برد که شما با کار کردن با آن لذت خواهید برد

Mohammad Jaefar بازدید : 253 دوشنبه 1391/03/29 نظرات (0)
این روزها تب گوشی‌های هوشمند چنان همه‌گیر شده است که اکثریت قریب به اتفاق کاربران تلفن همراه، در رده‌های کاربری مختلف به استفاده از این گوشی‌ها تمایل دارند.
 
محبوبیت این گوشی‌ها در بین رده‌های سنی مختلف هم قابل مشاهده است به طوری‌که حالا دیگر از کودکان و نوجوانان گرفته تا کاربران میانسال و... هم از کاربران این گوشی‌ها هستند. محبوبیت این گوشی‌ها بیشتر به دلیل قابلیت نصب برنامه‌های کاربردی روی آنها است و به همین دلیل گروه‌های مختلف کاربری علاقه و توجه بیشتری به این گوشی‌ها نشان می‌دهند تا گوشی‌های غیرهوشمند.
 
امروزه تنوع نرم افزارهای کاربردی قابل نصب روی گوشی‌های هوشمند چه از نوع ایرانی و چه خارجی افزایش یافته است و کاربران گوشی‌های هوشمند می‌توانند بنا بر نیاز و علاقه‌مندی خود این نرم افزارها را در انواع سرگرمی، کاربردی، آموزشی و تجاری روی گوشی خود نصب کنند.
 
تجهیز به قابلیت‌هایی نظیر دوربین‌های قدرتمند، صفحه نمایش لمسی بزرگ، امکانات و پورت‌های ارتباطی مختلف و... از عوامل دیگر محبوبیت گوشی‌های هوشمند نزد کاربران گوشی موبایل است. به دلیل همین توجه و تقاضای زیاد برای گوشی‌های هوشمند است که رقابت در عرضه این گوشی‌ها بین برندها مختلف بالا گرفته است و هر روز شاهد عرضه محصولی جدیدتر، مبتنی بر تکنولوژی جدیدتر در بازار گوشی‌های هوشمند هستیم.
در این گزارش ما قصد داریم 10 گوشی هوشمند برتر را در بازار داخلی معرفی کنیم:
Mohammad Jaefar بازدید : 288 دوشنبه 1391/03/22 نظرات (0)

معرفی

 

حالا آیپد مرده است، زنده باد آیپد. این نیز قسمتی از سرنوشت است. بازنشسته شدن نسل اول آیپد امری عجیب و غیرعادی نیست. قبلا ما آیپد و آیپد 2 داشتیم ، اما اکنون با آیپد نسل جدید ، آیپد 2 انتخاب دوم خواهد بود .

آیپد نسل جدید ، بفرمائید یکی برای شماست.

فرض کنید شما اپل هستید و در آستانه رونمایی یکی از آخرین محصولات خود هستید. شما میخواهید بعید ترین شک و شبهه در مورد بازیافت کردن محصولات قدیمی خود را برطرف کنید. شما می‌خواهید از کوچکترین دلایل ارزش بالای محصول خود استفاده کنید. چه خواهید کرد؟

Description: D:gsm.irkhordadipad 2gsmarena_002.jpg

Mohammad Jaefar بازدید : 273 پنجشنبه 1391/03/11 نظرات (0)

بررسی تخصصی تلفن همراه Samsung Galaxy Nexus

معرفی

امسال دوباره یک سال نکسوسی میباشد، Google به همراه Samsung بیسکویت های زنجبیلی را کنار گذاشته و Galaxy Nexus را با نسخه ی جدید سیستم عامل آندروید یعنی ساندویچ بستنی عرضه میکند. با اینکه یک دسر سرد در این فصل از سال کاملا دور از ذهن میباشد اما آخرین نسخه ی آندروید مناسبتر از همیشه ظاهر میشود. Galaxy Nexus مشخصات بسیار خوبی برروی برگه دارد اما برجسته ترین نکته ی آن سیستم عامل این گوشی است. هر شرکتی از آندروید، برای محصولات خودش به یک شکل استفاده میکند و انتظار میرود با عرضه ی آندروید 4.0 این تفاوت ها پایان یابد و تمام محصولات آندورید یکپارچه شوند.

Mohammad Jaefar بازدید : 289 پنجشنبه 1391/03/11 نظرات (0)
معرفی

گوشی دیگر سونی اریکسون متولد شد . این گوشی که می توان گفت بر گرفته از مدل های قبلی mini و کوچک شده می باشد با کار هایی که بر روی آن صورت گرفته است روح تازه ای پیدا کرده است و به بازار عرضه می شود تا با رقیبان خود رقابت کرده و جایگاه خود را بدست آورد . می توان تشبیه جالبی داشت که Ray در واقع در داخل arc زندگی می کرده است و حالا مانند دانه ای دل از خاک سر بیرون آورده است .

Mohammad Jaefar بازدید : 303 دوشنبه 1391/03/08 نظرات (0)

بررسی تخصصی تلفن همراه HTC One V

معرفی


سری وان ترکیبی تازه از گوشی های هوشمندی است که اچ تی سی را بار دیگر در اوایل سال 2012  در کانون توجهات عموم قرار داد . در حالی که سری وان اس و وان اکس بازووانی منعطف پذیردر مقابل هجوم دیگر پرداشگرهای چند هسته ای و با وضوح تصویر بالا به شمار می روند. وان ویی در پی تصاحب بخش های پائین تر بازار ودر پی آن عرضه قیمتی پائین تر است ولی این بدان معنا نیست که بشود این گوشی را جزو گوشی های ارزان قیمت نامید. این گوشی دارای پکیجی آشناو کمی دوستانه تر اما با قدرتی کمتر و پذیرفتی است. اگر چه به هیچ وجه ابهت دیگر اعضای بزگ خانوادشان را در تجهیزات به کار رفته را دارا نیست. گوشی وان وی دارای استیلی همپای دیگر اعضای خانوادش است. واین قدم های استوار آغازین نوید آینده ای روشن  برای این گوشی هوشمند در حد متوسط را میدهد.

Description: C:Users7Picturesgsmarena_001.jpg

 

درباره ما
ما به دنبال جدید ترین ها نیستیم به دنبال بهترین ها هستیم..... دوستای خوب اگه لینکی مشکل داشت... در قسمت نظرات اعلام کنید تا سریعا رسیدگی شود. راستی در نظر سنجی ها شرکت کنید - دوستـتــون دارم - ««در پـــنـــاه حـــقـــ»»
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند سالته...؟
    خواننده مورد علاقه شما؟
    از این وبلاگ راضی
    باازیکن مورد علاقه شما؟
    برای ورود به وبسایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 769
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 4849
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 188
  • بازدید امروز : 341
  • باردید دیروز : 613
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,212
  • بازدید ماه : 9,309
  • بازدید سال : 52,031
  • بازدید کلی : 681,978
  • کدهای اختصاصی
    Online User

    پشتیبانی

    یادتون نره نظر بدیدا


    خطاطی نستعلیق آنلاین
    تو نظر سنجی ها شرکت کنید
    با ما تبادل لینک کنید