loading...
☼ فـــــردا دانـلـود ☼
آخرین ارسال های انجمن
Mohammad Jaefar بازدید : 258 چهارشنبه 1392/06/27 نظرات (0)

به گزارش جی اس ام امروز روزی است که اپل iOS7 را برای آیفون و آی‌پد ارائه خواهد کرد. اپل اعلام کرده که در ساعت 21:30 به وقت ایران این بروزرسانی را ارائه خواهد کرد.

 

با اینکه اپل به ارائه همزمان بروزرسانی‌های خود در تمام دنیا شهرت دارد (برخلاف دیگر کمپانی‌ها) اما تصور بر این است که احتمال دریافت این بروزرسانی در بعضی مناطق چند ساعتی زودتر وجود داشته باشد.

 

اپل زودتر از همه در حال حاضر ظاهر آیکون‌های وبسایت iCloud خود را تغییر داده است و آن‌ها را شبیه به آیکون‌های iOS7 کرده است.

 

اگر شما این بروزرسانی را دریافت کردید تجربه خود را با ما در کامنت‌ها در میان بگذارید که از این بروزرسانی راضی هستید یا خیر؟

Mohammad Jaefar بازدید : 251 جمعه 1392/03/31 نظرات (0)

مراسم سامسونگ دیروز برگزار شد و چندین محصول مختلف در این مراسم معرفی شد. در این مراسم سامسونگ دوربین، لپ تاب و تبلت‌های خود را معرفی کرد.

 

یکی از این تبلت‌ها ATIV Tab 3 است که می توانید مشخصات و عکس این تبلت را در ادامه مشاهده کنید:

 

صفحه نمایش 10.1 اینچی با کیفیت HD (1366×768)

سیستم عامل ویندوز 8

پردازنده اینتل (Intel ATOM Z2760)

رم 2 گیگابایتی

حافظه هارد دیسک 64 گیگابایتی

دوربین با کیفیت فیلمبرداری 720p HD

عمر باتری 10 ساعت

ضخامت 8.2 میلیمتر

وزن 550 گرم

رنگ سفید

مجهز به پورت‌های USB 2.0, micro HDMI, micro SD

 

Mohammad Jaefar بازدید : 266 چهارشنبه 1392/03/15 نظرات (0)

سونی یک گوشی جدید را با نام Xperia M معرفی کرد این گوشی در دو نسخه تک سیم کارته و دو سیم کارته ارائه خواهد شد. مشخصات این گوشی را در ادامه مشاهده کنید: صفحه نمایش 4 اینچی TFT با کیفیت FWVGA پردازنده دو هسته‌ای Qualcomm Snapdragon S4 (کوآلکام اسنپدراگون اس 4) با یرعت 1 گیگاهرتز رم 1 گیگابایت دوربین 5 مگاپیکسلی با سنسور Exmor RS با قابلیت ضبط ویدئویی 720p دوربین دوم 0.3 مگاپیکسل 4 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی پشتیبانی از Wi-Fi، 3G، بلوتوث نسخه 4 و NFC مجهز به رادیو اندروید 4.1 آبنبات ژله‌ای رنگ‌های مشکی، سفید، صورتی و لیمویی نسخه دو سیم کارته نیز همین مشخصات را خواهد داشت به جز اینکه رنگ لیمویی برای نسخه دو سیم کارته وجود ندارد. هر دو نسخه قرار است در 3 ماهه سوم 2013 ارائه شوند.

Mohammad Jaefar بازدید : 333 شنبه 1391/10/02 نظرات (0)

سونی برنامه زمانی بروزرسانی برای گوشی‌های Xperia خود را اعلام کرد.

 

به گزارش جی اس ام دارندگان گوشی‌های Sony Xperia T, Sony Xperia TX , Sony Xperia V جزو اولین کسانی هستند که بروزرسانی آبنبات ژله‌ای 4.1 را دریافت خواهند کرد و این بروزرسانی برای این گوشی‌ها در مدت فوریه تا مارس (بهمن الی اسفند) ارائه خواهد شد.

 

Sony Xperia P, Sony Xperia J, Sony Xperia go نیز بروزرسانی 4.1 را از انتهای ماه مارس (فروردین) دریافت خواهند کرد. و آخرین سری از گوشی‌های Xperia  یعنی گوشی‌های Sony Xperia S, Sony Xperia SL, Sony Xperia ion , Sony acro S, چند هفته بعد از ارائه بروزرسانی دوم که ذکر کردیم در فروردین خواهد بود 4.1 را دریافت می‌کنند.

 

Mohammad Jaefar بازدید : 301 شنبه 1391/10/02 نظرات (0)

چند وقت پیش ویدئوهایی پخش شده بود که به صورت طنز نشان می‌داد از آیفون به عنوان درب بوشابه باز کن و یا پیچ گوشتی استفاده می‌شود که تمام این موارد قصد داشتند بگویند که آیفون یک گوشی همه فن حریف است.

 

به گزارش جی اس ام امروز این شوخی به حقیقت مبدل شده است و یک کیس مخصوص برای آیفون طراحی شده است که از جنس آلومنیوم هواپیماها است. این کیس تمام فشاری که در هنگام استفاده از این کیس به آن وارد می‌شود را خنثی می‌کند و هیچ آسیبی به گوشی شما وارد نمی‌کند.

 

Mohammad Jaefar بازدید : 291 دوشنبه 1391/03/29 نظرات (0)
برخی سایت‌های خبری از احتمال عرضه آیفون ۵ با امکانات تازه و بی‌سابقه که در هیچ یک از گوشی‌های همراه وجود نداشته، خبر داده‌اند.
 
 
به گزارش فارس به نقل از لاتینوپست، قرار است آیفون ۵ همراه با لنزهای قابل تعویض عرضه شود که این امر گوشی یاد شده را به وسیله‌ای محبوب عکاسان مبدل می‌کند.
Mohammad Jaefar بازدید : 272 دوشنبه 1391/03/29 نظرات (0)
شایعه خرید شرکت نوکیا توسط مایکروسافت دوباره بر سر زبان‌ها افتاده است.
 
اواخر سال گذشته میلادی نیز اخباری از این دست منتشر شده بود اما پس از مدتی فروکش کرد.
 
اما حالا کاهش ارزش سهام نوکیا گمانی زنی‌ها درباره احتمال خرید نوکیا توسط مایکروسافت را قوت بخشیده است.
 
به گزارش همکاران سیستم از وب سایت digitaltrends،  The Register گزارش داده است که در اواخر سال گذشته مایکروسافت حتی تا بررسی اسناد مالی شرکت نوکیا پیش رفته بود تا بتواند درک دقیق‌تری از وضعیت مالی این شرکت داشته باشد.
 
بر اساس این گزارش مایکروسافت در آن زمان قصد داشت بخش‌هایی از شرکت نوکیا را که ارزش خرید داشت، شناسایی کند.
اما پس از مدتی از این خرید منصرف شد.
موضوعی که حالا شرایط را برای مایکروسافت تغییر داده این است که ارزش سهام نوکیا در سه ماهه اخیر حدود ۴۰ درصد کاهش یافته است.
 
Mohammad Jaefar بازدید : 261 دوشنبه 1391/03/29 نظرات (0)

 

شرکت سونی که دیگر به طور  منظم تلفن‌های همراه سری اکسپریا را معرفی می‌کند به تازگی دو تلفن همراه جدید را نیز به این خانواده اضافه کرده است که هر دو در رنج ارزان قیمت این خانواده با سیستم عامل اندروید ۴.۰ قرار خواهند گرفت.
 
تلفن همراه اول Xperia Miro است دارای صفحه نمایش ۳.۵ اینچی با تفکیک پذیری ۴۸۰ در ۳۲۰ پیکسل است.
 
درباره ما
ما به دنبال جدید ترین ها نیستیم به دنبال بهترین ها هستیم..... دوستای خوب اگه لینکی مشکل داشت... در قسمت نظرات اعلام کنید تا سریعا رسیدگی شود. راستی در نظر سنجی ها شرکت کنید - دوستـتــون دارم - ««در پـــنـــاه حـــقـــ»»
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند سالته...؟
    خواننده مورد علاقه شما؟
    از این وبلاگ راضی
    باازیکن مورد علاقه شما؟
    برای ورود به وبسایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 769
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 4849
  • آی پی امروز : 163
  • آی پی دیروز : 188
  • بازدید امروز : 412
  • باردید دیروز : 613
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,283
  • بازدید ماه : 9,380
  • بازدید سال : 52,102
  • بازدید کلی : 682,049
  • کدهای اختصاصی
    Online User

    پشتیبانی

    یادتون نره نظر بدیدا


    خطاطی نستعلیق آنلاین
    تو نظر سنجی ها شرکت کنید
    با ما تبادل لینک کنید